Alcoholische dranken, inclusief wijn.

Indien de gekochte producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u de ongeopende en onbeschadigde flessen binnen de 14 dagen na ontvangst zonder opgave van motief en zonder betaling van een boete binnenbrengen of terugsturen op eigen kosten en dit mits begeleiding van leveringsnota of factuur. Wij zullen de geretourneerde artikelen terugbetalen of omruilen.  We aanvaarden in geen geval een retour van geopende flessen, tenzij het gaat om wijnen met kurksmaak.

We verbinden er ons om flessen met een kurkprobleem te vervangen op voorwaarde dat de klant de slechte fles (zo vol mogelijk) en met originele kurk terugbezorgt. Wij vervangen deze wijn met eenzelfde fles die op dat moment in verkoop is (dat kan een ander jaartal zijn). Wij betalen geen flessen terug.

In welke gevallen vervangen wij geen slechte flessen:

Geopende flessen die toch niet proefde naar de persoonlijke verwachtingen. Enkel gesloten flessen kunnen worden geretourneerd. De klant mag uit slechts één doos maximaal 1 fles van dezelfde soort geopend hebben om te degusteren.

Flessen wijn met een rekening/kasticket ouder dan 3 maanden, vermist we de bewaaromstandigheden bij u thuis niet kunnen contoleren

Onvolledige, beschadigde of vuile artikels. Teruggestuurde goederen worden alleen geaccepteerd als deze in originele staat zijn, in hun gesloten originele verpakking, zonder beschadigingen aan de fles en etiket.

 

Kunst voorwerpen.

Indien het gekochte product niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u het onbeschadigde kunst voorwerp  binnen de 14 dagen na ontvangst zonder opgave van motief en zonder betaling van een boete binnenbrengen of terugsturen op eigen kosten en dit mits begeleiding van leveringsnota of factuur. Wij zullen het geretourneerde artikel terugbetalen of omruilen.  We aanvaarden in geen geval een retour van:

Onvolledige, beschadigde of vuile artikels. Teruggestuurde goederen worden alleen geaccepteerd als deze in originele staat zijn, in hun gesloten originele verpakking, zonder beschadigingen of zichtbare gebruikssporen.

 

 

 

Transportschade.

Is je bestelling deels of geheel stuk? Allereest onze excuses.  Wat kun je doen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op info@mexclusive.be

Is je bestelling deels of geheel verkeerd? Allereerst onze excuses. Wij vinden dit heel vervelend omdat je waarschijnlijk hebt uitgekeken naar je bestelling en niet ontvangt waar je op hebt gerekend.  Neem in dit geval onmiddellijk contact op via info@mexclusive.be. Wij zorgen zo snel mogelijk voor een gepaste oplossing.